مشکلات رایج Nintendo Switch Lite و چگونگی رفع آنها


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1652
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

An unanticipated problem was encountered, check back soon and try again

Error Code: MEDIA_ERR_UNKNOWN
Session ID: 2020-06-16:7651d81534f25b73a9d939b0 Player Element ID: vjs_video_3
 
 

سوئیچ نینتندو آرشیو ممکن به عنوان همه کاره به عنوان اصلی باشد تغییر نینتندو ، اما یکی از بهترین راه برای دسترسی به بازی های مورد علاقه خود را بر روی بروید باقی مانده است. با این وجود ، مانند هر سیستم بازی ، Switch Lite عاری از مشکلات فنی نیست. اگرچه بسیاری از مسائل به راحتی رفع می شوند ، برخی دیگر می توانند عواقب فاجعه آمیزی داشته باشند که برخی از آنها ممکن است شما را برای خرید یک دستگاه جدید نیاز داشته باشد. در اینجا ، ما به برخی از متداول ترین موضوعات Switch Lite پرداخته ایم و مراحل مفیدی در مورد نحوه رفع آنها ارائه کرده ایم. با هر شانس ، شما در هیچ زمان دیگری دوباره بازی خواهید کرد.

خواندن بیشتر

  • بهترین بازی های Nintendo Switch
  • بهترین موارد Nintendo Switch و Switch Lite
  • بهترین نکات ، ترفندها و هکهای Nintendo Switch

مشکل: من نمی توانم بازی های خاصی انجام دهم

کیت nintendo labo vrفلیشیا میراندا / روندهای دیجیتال

Nintendo Switch Lite به گونه ای طراحی شده است که در حالت دستی در خارج از جعبه بازی شود. این باعث می شود بازی های خاصی به طور پیش فرض با کنسول ناسازگار باشند . این موارد شامل بازی هایی مانند Super Mario Party و  1-2 Switch و همچنین Nintendo Labo VR Kit است.

این سیستم همچنین از پشت کیست داخلی ساخته نشده است ، به این معنی که شما نمی توانید آن را در حالت تبلت خود از خارج از جعبه استفاده کنید. این مسئله و عدم توانایی در انجام بازی های خاص یک راه حل مشترک دارند ، بنابراین در مورد محدودیت های Switch Lite هنوز نگران نباشید.

راه حل

بسیاری از مشکلات ذکر شده در بالا با خرید چند لوازم جانبی قابل حل است. برای انجام بازی هایی مانند Super Mario Party ، به Joy-Cons احتیاج دارید زیرا این بازی ها از حرکت سنگین استفاده می کنند. بسته های جداگانه ای را می توانید به صورت آنلاین با قیمت تقریبی 80 دلار خریداری کنید و باعث می شود Switch Lite با این بازی ها سازگار باشد.

با این وجود ، بدون اینکه یک لوازم جانبی دیگر باشد ، باید با نشسته سینی سوئیچ در یک میز بازی کنید: یک غرفه شخص ثالث. در این مرحله چندین تولیدکننده مختلف نینتندو سوئیچ وجود دارد ، اما ما Dual USB Playstand را توسط HORI توصیه می کنیم . فقط با 30 دلار در آمازون در دسترس است و شامل یک شبکه شارژ و پورت برای وصل کردن دستگاه های خارجی است.

مشکل: Switch Lite در حوض جای نمی گیرد

یکی از مشکلات جانبی Nintendo Switch Lite عدم توانایی آن در اتصال و اتصال به یک تلویزیون است. متأسفانه هیچ راه حلی برای این کار وجود ندارد ، زیرا این فناوری نیاز به تولید ویدئو از طریق USB-C دارد و HDMI به سادگی در Switch Lite گنجانده نشده است. اسکله استاندارد Nintendo Switch همچنین نمی تواند Switch Lite را در خود جای دهد ، زیرا میله های آنالوگ آن در راه هستند.

راه حل

هیچ راهی برای جادویی وجود ندارد که اجازه دهید Switch Lite از تلویزیون خارج شود ، حتی اگر آداپتور را از تولید کننده شخص ثالث خریداری کنید. با این حال ، شما هنوز هم می توانید از اجزای داخلی یک حوض استفاده کنید  تا Switch Lite را شارژ کنید و حتی کنترل کننده های خاصی را به آن متصل کنید. انجام این کار نیاز به ایجاد پوسته جدیدی برای اسکله شما دارد ، اما باید یک بار این کار را با سوییچ استاندارد بازی کنید.

مشکل: میله های آنالوگ در حال شستشو هستند

یکی از رایج ترین مشکلات پیش روی Switch Lite همچنین روی استاندارد سوئیچ نیز تأثیر می گذارد: میله های آنالوگ را بریدگی کنید. بدون حرکت خود چوبها ، می توانید با حرکت شخصیت خود در یک بازی به سمت یک طرف حرکت کنید. این می تواند در اثر خرابی سخت افزار یا در اثر برخورد گرد و غبار یا اجزای سازنده داخلی ایجاد شود. متأسفانه از سوی Switch Lite آزاردهنده تر است ، زیرا فقط در هنگام وقوع نمی توانید کنترلر Joy-Con را جایگزین کنید. طبق گزارش ها ، نینتندو حتی الگوی جدیدی را برای مقابله با این مسئله در دست ساخت.

راه حل

شما چند گزینه برای مقابله با میله چوب آنالوگ در Switch Lite دارید. قبل از انجام هر کار دیگری ، زیر یک گنبد لاستیکی را در پایه چوب آنالوگ با استفاده از یک سواب پنبه و ایزوپروپیل الکل تمیز کنید .

در صورت عدم موفقیت ، احتمالاً شما نیاز دارید که Switch Lite خود را برای تعمیر به نینتندو ارسال کنید. از وب سایت پشتیبانی رسمی استفاده کنید و زمینه های لازم را برای شروع فرآیند پر کنید.

مشکل: داده ذخیره شده از سوئیچ دیگر قابل انتقال نیست

اگر از سیستم استاندارد Nintendo Switch به Switch Lite می پرید ، ممکن است بخواهید داده های بازی ذخیره شده خود را با خود بیاورید. با این حال ، اگر وارد حساب کاربری خود شوید و خود را قادر به بارگیری داده های ذخیره اطلاعات بازی ندیدید ، به احتمال زیاد به این معنی است که حساب شما در سرویس Nintendo Switch Online مشترک نیست.

راه حل

ساده ترین راه حل برای این مشکل ، عضویت در نینتندو سوئیچ آنلاین است. این هزینه فقط 20 دلار در سال است و به شما امکان می دهد تا تقریباً در هر بازی روی سیستم ، داده های پس انداز خود را به طور خودکار پس انداز کنید ، به استثناء عناوین خاصی مانند Pokémon: Let's Go و Dark Souls Remastered .

از طرف دیگر ، می توانید از سیستم مدیریت داده  در تنظیمات سیستم از سیستم قبلی Nintendo Switch خود استفاده کنید. بازی های جداگانه ای را که می خواهید داده ها را برای انتقال خود انتخاب کنید ، انتخاب کنید و سپس برای هر بازی گزینه Receive Save Data را در Switch Lite خود انتخاب کنید. با این حال ، توجه داشته باشید که این گزینه همان داده را در سیستم اول ذخیره می کند.

مشکل: امکان برقراری گفتگوی صوتی با هدست وصل شده وجود ندارد

نینتندو سوئیچ آنلاین

یکی از مهمترین تصمیم گیری های نینتندو با Switch ، محدود کردن چت در بازی برای یک برنامه جداگانه بود. این برنامه به بازیکنان نیاز دارد که یک تلفن همراه در دست داشته و مانند یک هیولای عجیب فرانکنشتاین به سیستم متصل شوند. وقتی شما فقط یک هدست چت را به درگاه صوتی 3.5 میلیمتری خود وصل می کنید ، Switch Lite از چت صوتی پشتیبانی نمی کند و در عوض فقط صدا بازی را پخش می کند.

راه حل

چند راه حل متفاوت برای این مسئله وجود دارد و آنها با کارهایی که در استاندارد نینتندو سوئیچ انجام می دهید ، یکسان هستند. می توانید برنامه بارگیری Nintendo Switch Online را انتخاب کنید ، تلفن خود را به Switch Lite وصل کنید و دوست خود را در حین بازی در چت دعوت کنید. با این حال ، ما پیشنهاد می کنیم از خدماتی مانند Skype یا Discord استفاده کرده و مستقیماً با تلفن خود با آنها گپ بزنید. به کابل کمتری احتیاج دارد و در صورت تغییر بازی ها یا خاموش کردن می توانید صحبت کنید.

مشکل: هدفون های بی سیم کار نمی کنند

اگر می خواهید از هدفون های بی سیم با Nintendo Switch Lite استفاده کنید ، آنها به طور پیش فرض کار نمی کنند. یک آداپتور بلوتوث برای انجام این کار لازم است ، و شما باید مطمئن شوید که یکی را انتخاب کنید که با طراحی منحصر به فرد Switch Lite سازگار باشد ، یا می توانید پول نقد خود را هدر دهید.

راه حل

ما یک آداپتور بلوتوث ارزان قیمت را از طریق GuliKit کشف کردیم که با Switch Lite سازگار است و یک ردپای بسیار کوچک را حفظ می کند. آداپتور باید به هر هدفون بلوتوثی که در اختیار دارید اجازه دهد تا با Switch Lite کار کند ، و وصل USB-C آن به این معنی است که هیچ مبدل اضافی برای استفاده از آن لازم نیست.

مشکل: صفحه نمایش Switch Lite خراشیده می شود

به دلایلی که کاملاً مطمئن نیستیم ، نینتندو از سیستم های صفحه نمایش بسیار مستعد در سیستم های Nintendo Switch خود استفاده می کند. از آنجایی که احتمالاً شما می توانید Switch Lite را با خود همراه داشته باشید ، باید مراقب خراشیده شدن یا ترک خوردن صفحه نمایش سیستم باشید. شما نیازی به نگرانی در مورد خراشیدن حوض مانند صفحه کلید استاندارد ندارید ، اما همچنان مسئله مهمی است.

راه حل

راه حل شما در اینجا ساده و ارزان است: محافظ صفحه نمایش . قبل از اینکه اصلاً سیستم Nintendo Switch Lite خود را بازی نکنید ، یک محافظ صفحه نمایش خریداری کنید و آن را طبق دستور کار کنید. بسته های قابل حمل را می توانید پیدا کنید که شامل یک کیف حمل نیز می باشد و می توانید بین شیشه های پلاستیکی و خو دار انتخاب کنید. در هر دو صورت کار خواهد کرد ، گرچه شیشه خو نیز به محافظت در برابر صدمه در برابر ضربه کمک خواهد کرد.

مشکل: Switch Lite روشن یا شارژ نمی شود

در موارد نادر ، ممکن است متوجه شوید که Nintendo Switch شما روشن نمی شود یا در هنگام استفاده از صفحه سیاه به شما خوش آمد می گوید. این می تواند به معنای چند چیز باشد - ممکن است باتری شما کاملاً مرده باشد یا سیستم شما ناقص باشد. با این وجود ، در صورت بروز این امر نیازی به فوراً وحشت نیست.

راه حل

شما چند راه حل بالقوه برای این مشکل دارید ، اگرچه برخی از آنها بیشتر از سایرین درگیر هستند. اگر باتری شما به سادگی از بین رفته است ، شارژر رسمی سوئیچ را از دو طرف جدا کنید ، آن را دوباره وصل کنید و قبل از جدا کردن آن ، سیستم را چند ساعت شارژ کنید تا ببینید که آیا شارژ آن را نگه داشته است یا خیر. اگر اینگونه نباشد ، ممکن است به کابل شارژ جدید نیاز داشته باشید.

اگر این مشکل را برطرف نکرد ، دکمه پاور را برای 12 ثانیه نگه دارید تا مجدداً سخت شود. این ممکن است مسئله را برطرف کند ، زیرا کنسول را به حالت اولیه خود باز می گرداند.

اگر هیچ راه حل کار نکند ، لازم است آن را برای تعمیر ارسال کنید .

مشکل: کارتریج بازی کار نخواهد کرد

Nintendo Switch Lite از کارتریج های بازی فیزیکی پشتیبانی می کند ، اما ممکن است با مشکلی روبرو شوید که هنگام ورود به سیستم ، آنها را تشخیص دهید. این می تواند خود مشکل کارتریج باشد یا می تواند نشانه ای از مسئله بزرگتر در مورد سخت افزار خود کنسول باشد.

راه حل

پس از اطمینان از به روزرسانی Switch Lite شما به جدیدترین سیستم عامل کنسول ، کارتریج بازی مورد نظر را بیرون آورده و آن را با یک بازی متفاوت جایگزین کنید. اگر بازی دوم به رسمیت شناخته شود ، احتمالاً مشکل خود بازی است و شما مجبور خواهید بود که آن را در نقطه خرید جایگزین کنید. اگر کارتریج بازی دوم تشخیص داده نشود ، شما نیاز به ارسال سوئیچ Lite برای تعمیر دارید .

مشکل: نمی توان بازی های آنلاین را انجام داد

دقیقاً مانند Xbox One و PlayStation 4 ، می توانید در Nintendo Switch Lite با جایی روبرو شوید که کتابخانه بازی شما به صورت آفلاین قابل پخش نیست. این مشکل با بازی های دیجیتال گره خورده به حساب Nintendo شما رخ خواهد داد ، و یک مرحله آسان که می توانید برای درست کار کردن آنها بردارید - وجود دارد اما این کار روی سایر سیستمهای سوئیچ گره خورده به آن حساب تأثیر خواهد گذاشت.

راه حل

برای اینکه Nintendo Switch بازی های دیجیتال را در Switch Lite خود فعال کنید تا در حالت آفلاین کار کنید ، باید سیستم را به عنوان Nintendo Switch اصلی خود ثبت کنید. ابتدا باید از طریق تنظیمات کنسول سیستم اصلی سوئیچ را دوباره ثبت کنید . یکی از این کارها انجام می شود ، آن سیستم را خاموش کنید و به eShop در Switch Lite دسترسی پیدا کنید. این به طور خودکار به کنسول اولیه جدید تبدیل می شود و به بازی های دیجیتال امکان کار آفلاین را می دهد.

مشکل: از ذخیره سیستم خارج شوید

Nintendo Switch Lite تنها با 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود ، که فقط برای دانلود چند بازی قبل از پر کردن کافی است. در برخی موارد ، بازی ها در حال حاضر خیلی بزرگ هستند که به هیچ وجه در سیستم ذخیره نمی شوند و نیاز به یک دستگاه ذخیره سازی خارجی  به سیستم دارند. مانند Nintendo Switch استاندارد ، گزینه های زیادی دارید و بهتر است قبل از اینکه اصلاً مسئله باشد این مسئله را حل کنید.

راه حل

برای نصب در Nintendo Switch Lite خود ، با پشتیبانی از حداکثر 2 ترابایت ، باید یک کارت microSDHC یا microSDXC خریداری کنید. ما با کارت های SanDisk موفق شدیم و شما می توانید همین حالا یک کارت 256 گیگابایتی را فقط با 53 دلار خریداری کنید. این فضای کافی برای دوام طولانی مدت شماست ، به خصوص اگر بازی های فیزیکی بازی کنید که به نصب داده اضافی احتیاج ندارند. پوشش کارت حافظه microSD می توان در پشت سیستم در سمت پایین سمت چپ در بر داشت.

 
 
منبع : https://www.digitaltrends.com



:: موضوعات مرتبط: Switch , ,
:: برچسب‌ها: مشکلات رایج Nintendo Switch Lite و چگونگی رفع آنها ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com